گیم شیرینگ و آنچه بر آن گذشت

ابتدای سال 1394 پس از حدود 6 ماه فعالیت در فروم های مختلف، وبسایت فروشگاه گیم شیرینگ راه اندازی شد. در آن زمان، فقط خدماتی را برای کنسول PS4 ارائه می‌کردیم. مدتی بعد شیرینگ بازی‌های ایکس باکس رو نیز به سایت اضافه کردیم.

تلخ و شیرین

روزهایی که گذشت، بهترین روزهای فروشگاه گیم شیرینگ و مخاطبانش بود. به دلیل ثبات نسبی قیمت دلار، فروشگاه با استفاده از طرح‌های خود، خدماتش را براحتی ارائه می‌داد. مشتریان نیز به دلیل توان خرید بالا، از فروشگاه حمایت می‌کردند.

گاهی پس از روزهای خوب، روزهای بدی هم وجود دارد که خودنمایی می‌کنند. سایت ما در گوگل رتبه بالایی داشت، اما با چالشی به نام فیلترینگ مواجه شد. حالا باید در کنار رفع مشکلات فیلترینگ، خدمات خود را نیز به بهترین شکل ادامه می‌دادیم. تمام توان خود را برای این موضوع به کار بردیم تا خسارتی متوجه مخاطبان فروشگاه گیم شیرینگ نشود.

چالش‌های گیم شیرینگ

موضوع فیلترینگ در کنار افزایش قیمت دلار، هر روز ارائه خدمات را مشکل تر از قبل می‌کرد. هر بار که فیلترینگ انجام می‌شد، به تمام زحمات و هزینه‌های تبلیغاتی ما ضربه وارد می‌شد. بدون هیچگونه نگرش منفی، ما دوباره شروع به کار می‌کردیم. وظیفه فروشگاه بود که بهترین راه حل را برای این مشکلات پیدا کند. راهکاری که بتواند خدمات خود به مشتریانش را توسعه دهد.

فروشگاه گیم شیرینگ با هدف ایجاد یک جمع دوستانه از گیمرهای علاقه‌مند به تجربه قانونی بازی ها تاسیس شد. جمعی که برای حقوق سازنده ارزش قائل بود. جمعی که از جریان‌های غیرقانونی ارائه بازی‌های دیجیتالی ناامید شده بودند. حمایت بی‌نظیر و طولانی مدت همین افراد باعث شد علی‌رقم خسارت‌هایی که هر بار به فروشگاه وارد می شد، فرآیند ارائه خدمات را متوقف نکنیم.

نسل جدید کنسول‌ها

کنسول محبوب نینتندو سوییچ پس از مدتی به بازار عرضه شد. همزمان با عرضه کنسول، فروشگاه تمام خدمات خود را برای طرفداران آن در دسترس قرار داد. اگرچه در سال اول بروز نگه داشتن آرشیو بازی‌های این کنسول کار سختی بود، اما با افزایش استقبال کاربران از این کنسول، این طرح به بخشی قدرتمند در فروشگاه تبدیل شد.

با عرضه کنسول‌های جدید پلی استیشن و ایکس باکس، نسل نو آغاز شد. در شرایطی که بعضی از دوستان خوب ما به دلیل مسائل اقتصادی، سوتفاهم با پشتیبانی یا عدم سازگاری با قوانین، خدمات شیرینگ را رها کرده بودند، تنها وفاداری دوستانی که از زمان تاسیس فروشگاه با ما همراه بودند باعث دلگرمی ما بود.

یاران و همراهان

در تمام این سال‌ها با محدودیت‌های بیشماری روبرو بوده‌ایم. بدون هیچ گونه تعصب، هر زمان که راهکاری بهتر از قبل پیدا کرده‌ایم، به سرعت فرآیندهای ناکارآمد را حذف یا اصلاح کرده‌ایم. کسانی که از ابتدا با ما همراه بوده‌اند این موضوع را به چشم دیده‌اند. هدف ما در طول این سال‌ها چیزی جز ایجاد سهولت در مسیر خرید بازی‌های قانونی نبوده و برای این موضوع بسیار کوشیده و همچنان نیز می‌کوشیم.

در این مسیر افراد زیادی به فروشگاه کمک کردند. آن ‌ها ساعت‌ها وقت خود را صرف کرده و بدون هیچ چشم داشتی برای بهبود خدمات فروشگاه به ما یاری رساندند. افرادی که خود را عضوی از این مجموعه می‌دانستند و اهمیت ویژه‌ای برای فروشگاه قائل بوده‌اند. افرادی که همواره توسط ما مورد ستایش قرار گرفته‌اند.

و اما رفقای جدید…

در کنار نام‌های قدیمی همواره نام‌های جدیدی از خدمات گیم شیرینگ استفاده می‌کنند. افرادی که به ما ثابت کردند فروشگاه همچنان مورد توجه قرار دارد. این مطلب به منظور قدردانی ما از همراهان قدیمی منتشر شد. برای آشنایی دوستان جدید با آنچه پشت سر گذاشته‌ایم. تا دوستانی که خدمات فروشگاه را رها کرده‌اند نسبت به حسن نیت ما در مورد فرآیند ارائه خدمات بیش از پیش، آگاه شوند.

حضور شما به عنوان یک حامی در این جمع دوستانه، تنها اتفاق با ارزش در تمام این سال‌ها بوده و خواهد بود. در ادامه این مطلب دیدگاه خودتون رو در مورد فروشگاه و خدمات آن با ما به اشتراک بگذارید.

2 پاسخ
  1. themirza
    themirza38 گفته:

    من در بین تمام فروشگاه های مشابه، واقعا کامیونیتی و فروشگاهی به خوبی گیم شیرینگ ندیدم
    البته یه سری انتقاداتی هم وجود داره و کاملا بی عیب نیست، ولی در مجموع به نظرم بهترینه

    چیزی که خیلی مهمه، حفظ کاربرای فعلی و احیای کاربرایی هست که جدا شدن، و اینکه بنظرم تبلیغات هم خیلی میتونه موثرباشه. تو جاهایی مثل زومجی

    و پیشنهاد میکنم، یه چیزی مثل طرح معاوضه هم اضافه کنید. شاید خیلی از اکانت ها فروش نره تو بازار حراجی اما قابلیت معاوضه داشته باشه

    • batavm
      Gamesharing Support گفته:

      سلام. وقت بخیر، ممنون از همراهی شما…
      حرف شما کاملا درسته و حتی فروشگاه هم خودش رو بی نقص نمیدونه، در کنار این نواقص گاهی محدودیت هایی هم وجود داره که دست مارو میبنده…
      از طرفی اجرای هر طرح جدیدی در فروشگاه گیم شیرینگ به دلیل چندسال ارائه خدمات، کاری زمان بر و طاقت فرساست. بروز نگه داشتن قیمت حدود 1000 عنوان برای 5 کنسول به خودی خود گواه میزان حجم کاری است که هر روز به دوش فروشگاه هست.
      از طرفی برای اجرای هر طرحی باید به تمام اکانت هایی که تا کنون فروخته شده و به هیچ عنوان تعداد کمی نیستند، فکر کرد و تمام اون افراد هم امکان حضور در طرح های جدید رو به دست بیارند.
      با این همه همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات رو ارائه بدیم و این تنها کاری است که دست ما بر میاد و در زمان نگارش همین مطلب، طرح های بسیاری توسط فروشگاه در دست بررسی است تا بتواند هزینه های مشتری را کاهش دهد. ما همیشه انتقادهای مشتریان خود را شنیده و می شنویم و اگر بوده اند کسانی که در دوره ای به وجود یا عدم وجود یک قابلیت در سایت اعتراض داشته اند، دیده اند که پس از مدتی این قابلیت رو حذف، اصلاح یا جایگزین کرده ایم. بنابراین در مورد طرح معاوضه ای هم که فرمودید که البته نیازمند زیرساخت فنی است، حتما بررسی های لازم صورت می پذیرد. با تشکر از شما و وقتی که گذاشتید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید