بسته شتاب دهنده: این بسته امکان پین کردن آگهی شما در صدر لیست محصولات حراجی را فراهم می کند. محصول شما با ثبت محصولات جدید در حراجی همواره در صفحه اول و در صدر لیست محصولات حراجی قابل مشاهده خواهد بود و تنها زمانی جایگاه خود را از دست می دهد که برای آگهی دیگری توسط شما یا دیگران از بسته شتاب هنده استفاده شود.

بسته نمایش دهنده: این بسته امکان مشاهده ظرفیت برای اکانت های شیرینگ دائمی و بازه زمانی برای اکانت های شیرینگ زمانی در حراجی را برای شما فراهم می کند. برای هر محصول کافی است یکبار از این قابلیت استفاده کنید و نگران مراجعات بعدی خود نباشید زیرا سوابق ظرفیت و بازه زمانی با استفاده از این بسته تا زمانی که محصول در حراجی موجود است برای شما نگهداری شده و بدون مصرف دوباره از اعتبار نمایش دهنده، قابل مشاهده می باشد.

بسته دعوت: این بسته امکان ثبت آگهی با ظرفیتی برخلاف ظرفیت مورد نظر شما برای عناوینی که هنوز آن ها را تهیه نکرده اید، فراهم می کند تا به این طریق فرد دیگری را به تهیه یک اکانت دیجیتالی کامل و دریافت ظرفیت های مشخص از آن در قالب اکانت شیرینگ دائمی دعوت نمایید. به این ترتیب امکان تهیه بازی هایی با ظرفیت دلخواه برای شما فراهم خواهد شد.