ویژگی های مخفی پلی استیشن 5

ویژگی های مخفی پلی استیشن 5 | پنج ویژگی که ممکن است ندانید!

بهترین ویژگی‌های مخفی کنسول PS5

کنسول PS5 نسل جدیدی از تکنولوژی بازی و سرگرمی است که با ویژگی‌ها و قدرت سخت‌افزاری برتر خود، بازیکنان را به تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای مجازی دعوت می‌کند. هرچند که بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار مانند گرافیک پیشرفته و کارایی فوق‌العاده CPU و GPU در دسترس هستند، اما پلی استیشن 5 نیز دارای ویژگی‌های مخفی و جذابی است که ممکن است برخی از پلیرها با آن‌ها آشنایی نداشته باشند. در این مطلب، ویژگی های مخفی پلی استیشن 5 را معرفی می‌کنیم.

بهترین و جالب‌ترین ویژگی های مخفی پلی استیشن 5

با توجه به پیچیدگی نسبی کنسول PS5، آشنایی با تمامی بخش‌های این کنسول مهم است. کنسول PS5 قابلیت‌ها و ویژگی‌های مخفی بسیاری دارد که گیمرها از آن‌ها بی‌خبر هستند. پنج مورد از مهم‌ترین ویژگی های مخفی پلی استیشن 5 عبارت‌اند از:

  • تنظیمات مربوط به ویژگی‌های DualSense: یکی از ویژگی‌های مخفی PS5، قابلیت تنظیم ویژگی‌های DualSense است. در منوی لوازم جانبی، به بخش کنترلرها رفته و سپس شدت افکت لرزشی و تریگرها را تنظیم کنید. در صورتی که میزان لرزش تریگرها برای شما اهمیت زیادی ندارد، می‌توانید آن‌ها را مقداری نرم‌تر کنید تا عمر دستگاه نیز بیشتر شود.
  • قابلیت اتصال موس و کیبورد به PS5: درست است که PS5 از هدست بلوتوثی پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توانید از دستگاه‌های بلوتوثی دیگر برای این کنسول استفاده کنید. بیشتر موس‌ها و کیبوردهای بلوتوثی با کنسول PS5 نیز سازگار هستند و می‌توانید از آن‌ها برای بازی‌های خود استفاده کنید.
  • دانلود بازی‌های PS5 از کامپیوتر یا موبایل: شما می‌توانید فایل‌های بازی را با استفاده از گوشی موبایل خود نیز روی کنسول دانلود کنید. برای این کار، لازم است که اپلیکیشن PSN را نصب کرده و با اکانت PS5 خود کانکت کنید. سپس، می‌توانید وارد برنامه شده و بازی مورد نظر خود را روی حالت دانلود قرار دهید. بدون نیاز به استفاده از دسته، بازی شما روی کنسول نصب خواهد شد.
  • صدای سه‌بعدی بدون هدفون: شاید فکر کنید که صدای سه‌بعدی فقط برای هدفون و هندزفری قابل دسترسی است. اما شما می‌توانید با فعال کردن گزینه 3D audio for TV speaker صدای سه‌بعدی را روی تلویزیون یا مانیتور خود نیز داشته باشید.
  • تنظیم پیش‌فرض‌های بازی: در بخش زیرمنوی سیوها و تنظیمات بازی، می‌توانید انتخاب کنید هر بار که بازی را استارت می‌کنید، چه تنظیمات پیش‌فرضی در نظر گرفته شوند. این تنظیمات شامل سختی بازی، رزولوشن، دید اول شخص و حتی زیرنویس می‌شوند.

سونی و امکانات مخفی متنوعی که برای کاربران خود در PS5 در نظر گرفته است

در این مطلب، به بررسی و معرفی ویژگی های مخفی پلی استیشن 5 پرداختیم که شاید بسیاری از کاربران با آن‌ها آشنا نباشند. این ویژگی‌های مخفی، نشان از نوآوری و توانایی‌های فراتر از انتظار سونی در طراحی این کنسول محبوب دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید